Rezerwacji samochodu można dokonać przez panel rezerwacyjny, telefonicznie, mailowo lub kontaktując się z nami poprzez Facebook’a lub Instagrama.
Do wynajęcia potrzebne jest ważne prawo jazdy, dowód osobisty lub inny aktualny dokument identyfikacyjny.
Tak, przy posiadaniu odpowiednich dokumentów.
Tak, podstawiamy auta pod dowolny adres. Na terenie Warszawy podstawienie oraz zwrot samochodu odbywają się bez dodatkowych kosztów, natomiast wyjeżdżając poza Warszawę koszt podstawienia/zwrotu wyliczany jest według stawki za kilometr. Stawka z kolei różni się w zależności od modelu samochodu i waha się między 2 zł a 6 zł netto / km.
Podczas wynajmu można pokonać dowolną ilość kilometrów. Za kilometry powyżej określonego w umowie limitu przewidziana jest opłata dodatkowa. Limit kilometrów jest podany w cenniku na stronie głównej.
Nie, ceny podane na naszej stronie to kwoty BRUTTO czyli z uwzględnieniem podatku VAT.
Tak, ale tylko za naszą pisemną zgodą.
Naszymi pojazdami może kierować tylko osoba wpisana w umowie Najmu. Nie ma możliwości dopisania osoby trzeciej.
Kaucja nie jest wymagana przy wynajmie, ale zastrzegamy sobie możliwość wymagania jej w szczególnych przypadkach. Co ważne, kwota kaucji nie jest jednoznaczna z wysokością udziału własnego.
Aktualnie nie posiadamy umów z towarzystwami ubezpieczeniowymi. Taki wynajem jest możliwy tylko przy założeniu, że klient samodzielnie pokrywa koszta najmu i we własnym zakresie zwraca się do ubezpieczyciela o ich zwrot.
Nie akceptujemy wykorzystywania naszych samochodów do jazdy po torze, udziału w testach oraz wyścigach.
Tak. Pracujemy 7 dni w tygodniu, również we wszystkie święta.
Nie ma ograniczeń co do godziny odbioru/zwrotu auta.
Tak, wydajemy klientom auta zatankowane do pełna i oczekujemy takiego samego stanu przy zwrocie. W niektórych przypadkach może się zdarzyć, że bak nie jest pełny, ale wtedy zaznaczamy to na protokole i klient może zwrócić z tym samym stanem paliwa jaki dostał.
Tak, przed zwrotem wymagamy umycia samochodu przynajmniej w stopniu umożliwiającym pracownikowi weryfikację techniczną oraz wizualną pojazdu.
Minimalny wiek to 18 Lat
Tak, auta są odpowiednio przygotowywane przed kolejnym wynajmem i dokładnie czyszczone.
Standardowo za koszty związane z eksploatacją auta takie jak terminowe przeglądy, wymiana oleju czy sezonowa wymiana opon odpowiadamy my. Dbamy o to żeby nasze auta zawsze były odpowiednio przygotowane do wynajmów, wykonując takie czynności w przerwach między rezerwacjami. Niemniej komputer może zgłosić konieczność wymiany np. oleju lub klocków hamulcowych podczas trwania wynajmu, a wtedy klient jest zobowiązany do poinformowania nas o tym fakcie. My mając na uwadze pełne bezpieczeństwo klienta, decydujemy czy samochód należy natychmiast oddać do serwisu czy można z tym zaczekać do zakończenia najmu.
Tak, natomiast zależy to od dostępności danego samochodu. Warto mieć na względzie, że nowe rezerwacje mogą pojawić się jeszcze w trakcie trwającego wynajmu.
Tak, można zostawić własne auto na naszym strzeżonym parkingu. Ta usługa jest darmowa.
W pierwszej kolejności prosimy o poinformowanie naszej firmy, korzystając z numeru infolinii celem uzyskania dalszych instrukcji.
Nie, brak kaucji nie jest równoznaczny z brakiem udziału własnego w szkodzie. Kwota kaucji nie jest również jednoznaczna z wysokością udziału własnego.
Udział własny to graniczna kwota odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe z winy Najemcy. Wysokość udziału własnego zależy od modelu samochodu i waha się między 1 000 zł a 100 000 zł. Limit udziału własnego nie obowiązuje w przypadku rażących naruszeń ze strony Najemcy np. jazda pod wpływem alkoholu.
Całkowite zniesienie udziału własnego nie jest możliwe.
Najemca ponosi finansową odpowiedzialność w następujących sytuacjach:
a) Uszkodzenie mechaniczne/blacharskie/wnętrza/akcesoriów auta z winy Najemcy lub w przypadku braku możliwości ustalenia sprawcy.
b) Nieautoryzowany wjazd na tor lub udział w testach.
c) Nieautoryzowany wyjazd poza granice Polski.
d) Uszkodzenie lub znaczne zużycie opon.
e) Uszkodzenie szyby.
f) Palenie tytoniu wewnątrz pojazdu.
g) Korzystanie z Procedury Startu bez uprzedniego pozwolenia z naszej strony
h) Inne przypadki opisane w umowie najmu.
W takich sytuacjach klient nie odpowiada finansowo za powstałe szkody. Warunkiem jest jednak niezwłoczne poinformowanie nas o zdarzeniu oraz dostarczenie nam oświadczenia z miejsca kolizji i raportu policji.
Najemca odpowiada do kwoty równej kosztom naprawy powstałej szkody (nawet jeżeli kwota przekracza wysokość udziału własnego), w sytuacjach w których:
a) Najemca był pod wpływem alkoholu i/lub środków odurzających.
b) Najemca nie posiadał ważnego prawa jazdy w trakcie trwania najmu.
c) Inne przypadki opisane w umowie najmu.
Najemca odpowiada finansowo w momencie ponadnormatywnego zużycia bieżnika między wydaniem, a zwrotem pojazdu.
Fakturę wysyłamy najpóźniej do 15 dnia następnego miesiąca.
Stan technicznego zwracanego pojazdu zostaje potwierdzony poprzez sporządzony protokół zwrotu.
Po otrzymaniu mandatu, wskazujemy kierującego pojazdem zgodnie z umową, która obowiązywała w trakcie.