TEL.: +48 453 427 243

Pytania i odpowiedzi

Jak zarezerwować samochód?

Rezerwacji samochodu można dokonać przez panel rezerwacyjny, telefonicznie, mailowo lub kontaktując się z nami poprzez Facebook’a lub Instagrama.

Jakie dokumenty wymagane są do wynajęcia samochodu?

Do wynajęcia potrzebne jest ważne prawo jazdy, dowód osobisty lub inny aktualny dokument identyfikacyjny.

Czy jako obcokrajowiec mogę wynająć samochód?

Tak, przy posiadaniu odpowiednich dokumentów.

Czy mogą Państwo podstawić samochód w wybrane przeze mnie miejsce?

Tak, podstawiamy auta pod dowolny adres. Na terenie Warszawy podstawienie oraz zwrot samochodu odbywają się bez dodatkowych kosztów, natomiast wyjeżdżając poza Warszawę koszt podstawienia/zwrotu wyliczany jest według stawki za kilometr. Stawka z kolei różni się w zależności od modelu samochodu i waha się między 2 zł a 6 zł netto / km.

Czy możliwy jest wynajem samochodów bez limitu kilometrów?

Podczas wynajmu można pokonać dowolną ilość kilometrów. Za kilometry powyżej określonego w umowie limitu przewidziana jest opłata dodatkowa. Limit kilometrów jest podany w cenniku na stronie głównej.

Czy do cen podanych na stronie należy doliczyć podatek VAT?

Nie, ceny podane na naszej stronie to kwoty BRUTTO czyli z uwzględnieniem podatku VAT.

Czy wypożyczonym samochodem mogę wyjechać poza granice Polski?

Tak, ale tylko za naszą pisemną zgodą.

Czy samochodem może kierować inna osoba niż Najemca?

Naszymi pojazdami może kierować tylko osoba wpisana w umowie Najmu. Nie ma możliwości dopisania osoby trzeciej.

Czym jest kaucja i czy jest wymagana przy wynajmie samochodu?

Kaucja nie jest wymagana przy wynajmie, ale zastrzegamy sobie możliwość wymagania jej w szczególnych przypadkach. Co ważne, kwota kaucji nie jest jednoznaczna z wysokością udziału własnego.

Czy jest możliwy wynajem z OC sprawcy?

Aktualnie nie posiadamy umów z towarzystwami ubezpieczeniowymi. Taki wynajem jest możliwy tylko przy założeniu, że klient samodzielnie pokrywa koszta najmu i we własnym zakresie zwraca się do ubezpieczyciela o ich zwrot.

Czy mogę wykorzystać samochód do jazdy po torze?

Nie akceptujemy wykorzystywania naszych samochodów do jazdy po torze, udziału w testach oraz wyścigach.

Czy odbiór/zwrot auta może odbyć się w niedzielę?

Tak. Pracujemy 7 dni w tygodniu, również we wszystkie święta.

W jakich godzinach można wynająć i zwrócić samochód?

Nie ma ograniczeń co do godziny odbioru/zwrotu auta.

Czy auto dostaje zatankowane do pełna?

Tak, wydajemy klientom auta zatankowane do pełna i oczekujemy takiego samego stanu przy zwrocie. W niektórych przypadkach może się zdarzyć, że bak nie jest pełny, ale wtedy zaznaczamy to na protokole i klient może zwrócić z tym samym stanem paliwa jaki dostał.

Czy auto trzeba umyć przed jego zwrotem?

Tak, przed zwrotem wymagamy umycia samochodu przynajmniej w stopniu umożliwiającym pracownikowi weryfikację techniczną oraz wizualną pojazdu.

Jaki jest wymagany minimalny wiek Najemcy?

Minimalny wiek to 18 Lat

Czy auta są czyszczone przed wynajmem?

Tak, auta są odpowiednio przygotowywane przed kolejnym wynajmem i dokładnie czyszczone.

Kto ponosi koszty eksploatacji samochodu w trakcie wynajmu?

Standardowo za koszty związane z eksploatacją auta takie jak terminowe przeglądy, wymiana oleju czy sezonowa wymiana opon odpowiadamy my. Dbamy o to żeby nasze auta zawsze były odpowiednio przygotowane do wynajmów, wykonując takie czynności w przerwach między rezerwacjami. Niemniej komputer może zgłosić konieczność wymiany np. oleju lub klocków hamulcowych podczas trwania wynajmu, a wtedy klient jest zobowiązany do poinformowania nas o tym fakcie. My mając na uwadze pełne bezpieczeństwo klienta, decydujemy czy samochód należy natychmiast oddać do serwisu czy można z tym zaczekać do zakończenia najmu.

Czy mogę przedłużyć czas wynajmowania samochodu?

Tak, natomiast zależy to od dostępności danego samochodu. Warto mieć na względzie, że nowe rezerwacje mogą pojawić się jeszcze w trakcie trwającego wynajmu.

Czy na czas trwania najmu jest możliwość pozostawienia własnego samochodu na naszym parkingu?

Tak, można zostawić własne auto na naszym strzeżonym parkingu. Ta usługa jest darmowa.

Co w przypadku awarii auta lub wypadku?

W pierwszej kolejności prosimy o poinformowanie naszej firmy, korzystając z numeru infolinii celem uzyskania dalszych instrukcji.

Czy brak kaucji jest równoznaczny z brakiem udziału własnego w szkodzie?

Nie, brak kaucji nie jest równoznaczny z brakiem udziału własnego w szkodzie. Kwota kaucji nie jest również jednoznaczna z wysokością udziału własnego.

Na czym polega udział własny i ile wynosi?

Udział własny to graniczna kwota odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe z winy Najemcy. Wysokość udziału własnego zależy od modelu samochodu i waha się między 1 000 zł a 100 000 zł. Limit udziału własnego nie obowiązuje w przypadku rażących naruszeń ze strony Najemcy np. jazda pod wpływem alkoholu.

Czy jest możliwość całkowitego zniesienia udziału własnego?

Całkowite zniesienie udziału własnego nie jest możliwe.

W jakich sytuacjach w trakcie trwania najmu ponoszę finansową odpowiedzialność?

Najemca ponosi finansową odpowiedzialność w następujących sytuacjach:
a) Uszkodzenie mechaniczne/blacharskie/wnętrza/akcesoriów auta z winy Najemcy lub w przypadku braku możliwości ustalenia sprawcy.
b) Nieautoryzowany wjazd na tor lub udział w testach.
c) Nieautoryzowany wyjazd poza granice Polski.
d) Uszkodzenie lub znaczne zużycie opon.
e) Uszkodzenie szyby.
f) Palenie tytoniu wewnątrz pojazdu.
g) Korzystanie z Procedury Startu bez uprzedniego pozwolenia z naszej strony
h) Inne przypadki opisane w umowie najmu.

Czy jeżeli auto zostanie uszkodzone podczas trwania najmu nie z mojej winy ponoszę odpowiedzialność za samochód?

W takich sytuacjach klient nie odpowiada finansowo za powstałe szkody. Warunkiem jest jednak niezwłoczne poinformowanie nas o zdarzeniu oraz dostarczenie nam oświadczenia z miejsca kolizji i raportu policji.

W jakich sytuacjach odpowiadam do kwoty wyższej niż wysokość udziału własnego?

Najemca odpowiada do kwoty równej kosztom naprawy powstałej szkody (nawet jeżeli kwota przekracza wysokość udziału własnego), w sytuacjach w których:
a) Najemca był pod wpływem alkoholu i/lub środków odurzających.
b) Najemca nie posiadał ważnego prawa jazdy w trakcie trwania najmu.
c) Inne przypadki opisane w umowie najmu.

Kiedy odpowiadam za zużycie opon?

Najemca odpowiada finansowo w momencie ponadnormatywnego zużycia bieżnika między wydaniem, a zwrotem pojazdu.

W jakim czasie otrzymam fakturę?

Fakturę wysyłamy najpóźniej do 15 dnia następnego miesiąca.

W jaki sposób zostaje potwierdzony stan techniczny wynajmowanego pojazdu przy zwrocie?

Stan technicznego zwracanego pojazdu zostaje potwierdzony poprzez sporządzony protokół zwrotu.

Spodziewam się mandatu, w jaki sposób dostanę o tym informację?

Po otrzymaniu mandatu, wskazujemy kierującego pojazdem zgodnie z umową, która obowiązywała w trakcie.